انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار (3)

انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار (3)
Kung Fu Panda 3

پو که پس از گذراندن تمرین‌های طاقت فرسای استاد شیفو توانسته به یک جنگجوی کامل تبدیل شود، در مسیر تبدیل شدنش به پاندای افسانه‌ای، به پاندای دیگری به نام لی برمی‌خورد. پاندایی که به دنبال فرزند گمشده اش می‌گردد و این فرزند گمشده کسی نیست جز پو....

کارگردان: Jennifer Yuh Nelson , Alessandro Carloni
نویسنده: Jonathan Aibel , Glenn berger
تهیه کننده: Melissa cobb
سال تولید: 2016
نوع: سینمایی
مدت زمان: 1 ساعت

ویدئوها

تیزر انیمیشن

داستان کامل

در قلمرو روح ، اوگوی علیه رفیق سابق خود ، کای ، یک جنگجوی روحیه جنگ می ورزد ، که همه استادان کونگ فو دیگر را در قلمرو شکست داده و چی آنها را به دست گرفته است. اوگ وی به دام می افتد و چی او را به سرقت می برند ، اما نه قبل از اینکه به کای هشدار دهد که جنگجوی اژدها او را متوقف خواهد کرد. کای این را به عنوان یک چالش برای سرقت چی جنگجوی اژدها در نظر می گیرد و به قلمرو فانی بازمی گردد. در همین حال ، استاد شیفو بازنشستگی خود را از تدریس اعلام می کند و نقش معلم را به جنگجوی اژدها ، پو می سپارد ، که متوجه می شود آموزش کونگ فو به آسانی پیش بینی نشده و پنج خشمگین را زخمی می کند. پو به دلیل ناکامی اش خرد شده ، اما شیفو به پو توصیه می کند که به جای اینکه مثل او شود ، باید سعی کند خودش باشد. پو در حالی که با یک پاندا ، لی شان ملاقات می کند ، به خانه برمی گردد ، که هر دو متوجه می شوند پدر بیولوژیکی وی است که مدتهاست از دست رفته است. آنها به سرعت با هم پیوند می خورند و این باعث حسادت پدر خوانده پو آقای پینگ شد.

پو و پنج پس از معرفی لی به شیفو و دوستانش ، از دره صلح در برابر زامبی های یشمی که کای با استفاده از چی استادان گذشته کونگ فو ایجاد کرده دفاع می کنند. این تیم از طریق تحقیقات می فهمند که اوگ وی و کای زمانی برادران همسر و دوستان بسیار صمیمی بودند. بعد از اینکه اوگوی در جنگ مجروح شد ، کای او را به دهکده ای از پانداها برد که با تسلط بر چی او را شفا دادند. سپس پانداها به اوگوی آموزش دادند که چگونه از چی برای کمک به دیگران استفاده کند. با این حال ، کای قدرت را برای خود می خواست و سعی در به سرقت بردن چی پانداها داشت ، اوگوی را مجبور کرد تا با پایان دادن به زندگی خود او را به قلمرو روحانی تبعید کند. برای شکست دادن کای ، پو باید یاد بگیرد که خودش به استفاده از چی تسلط پیدا کند. لی پیشنهاد می کند با بردن او به دهکده مخفی پاندا ، به او آموزش دهد. در حالی که Shifu و Furious Five برای معامله با Kai عقب می مانند ، پو و لی به روستا سفر می کنند ، در حالی که آقای پینگ برای جلوگیری از ایجاد یک گوه بین آنها دور می شود. اگرچه پو مشتاق یادگیری چی است ، لی به او می گوید ابتدا باید زندگی آرام یک پاندا در روستا را بیاموزد.

کای چی هر استاد کونگ فو در چین ، از جمله Shifu و The Furious Five را به دست می گیرد ، به جز Tigress ، که از تخریب بعدی کاخ جید فرار می کند تا به پو و دیگر پانداهای آمدن Kai هشدار دهد. لی و پانداها با ترس ، خود را برای فرار آماده می کنند. وقتی پو به لی التماس می کند که تکنیک راز چی را به او بیاموزد ، لی اعتراف می کند که از ترس از دست دادن دوباره او ، در مورد دانستن آن دروغ گفته است. پو که دلشکسته و عصبانی است ، دور می شود و خودش را منزوی می کند تا برای آماده سازی برای مبارزه با کی روش به شدت تمرین کند. آقای پینگ ، که می فهمد پو در زندگی اش از لی خوشبخت تر شده است ، به لی می گوید که عصبانی شدن پو از او بخشی از پدر و مادر بودن است ، اما پو او را می بخشد. پینگ سپس به او می گوید پو برای جلوگیری از کای به هر دوی آنها احتیاج دارد. لی دوباره به پو برمی گردد و می گوید پانداها به او کمک می کنند تا با کای و ارتشش بجنگد. پو که می فهمد چه چیزی باعث شده است که او بعنوان یک معلم شکست بخورد ، موافقت می کند و به آنها می آموزد که از فعالیتهای روزمره خود به عنوان مهارتهای کونگ فو استفاده کنند.

کای از راه می رسد و مأموران خود را برای گرفتن پو می فرستد ، که پانداها ، پینگ و تیگرس را روی آنها قرار می دهد و باعث حواس پرتی کای می شود. آنها ارتش زامبی یشم را شکست می دهند ، اما وقتی پو سعی می کند با استفاده از امضای Wuxi Finger Hold خود را روی کای بفرستد تا او را به قلمرو روحانی برگرداند ، کای نشان می دهد که این حرکت فقط در مورد انسان ها کار می کند ، نه یک جنگجوی روحانی مثل خودش. سپس کای به پو حمله می کند ، که تا زمانی که در جنگ آنها برتری پیدا نکند ، در حالت دفاع باقی می ماند و از Wuxi Finger Hold روی خودش استفاده می کند در حالی که کای را از گردن می گیرد و هر دو را به قلمرو روح منتقل می کند. آنها دوباره می جنگند و کای پو را زیر فرمان می گیرد و شروع به دزدی چی او می کند. با استفاده از آنچه از پو آموخته اند ، دوستان و خانواده وی از chi خود برای توانمند سازی او استفاده می كنند. پو آزاد می شود و چی آنها را مهار می کند تا یک شکل اژدهای غول پیکر ایجاد کند که با آن به سرعت بر کای غلبه می کند. پو پس از طعنه زدن به كای ، به او نیرویی می دهد كه بر او غلبه می كند ، او را كاملاً نابود می كند و تمام استادان افتاده و پنج نفر را به حالت عادی باز می گرداند.

در حوض طلایی اثیری ، اوگ وی به پو ظاهر می شود و به وی اطلاع می دهد که سفر وی به عنوان جنگجوی اژدها کاملاً حلقه زده و پو را به عنوان جانشین خود اعلام کرده است. پو تصمیم می گیرد که به دنیای فانی برگردد ، و او و خانواده بزرگش همه به دره بازگشتند ، جایی که آنها تمرین کونگ فو و چی را ادامه می دهند.

بیشتر کمتر