انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی
Hotel Transylvania 3 : Summer Vacation

زندگی با گذشت زیباتر است.

کارگردان: Genndy Tartakovsky
نویسنده: Genndy Tartakovsky , Michael McCullers
تهیه کننده: Michelle Murdocca
سال تولید: 2018
نوع: مجموعه
مدت زمان: 1 ساعت

ویدئوها

تیزر انیمیشن

داستان کامل

در سال 1897 ، دراکولا و دوستانش با لباس مبدل با قطار به بوداپست سفر می کنند. با این حال ، پروفسور ابراهیم ون هلسینگ ، دشمن سر دراکولا سوار قطار می شود و از هیولاها رونمایی می کند. هیولاها با بالا رفتن از سقف فرار می کنند ، و دراکولا دوستان خود را برای ایمنی از قطار بیرون می کند. ون هلسینگ وسواس در تخریب دراکولا پیدا می کند ، اما دائماً از او بزرگتر است.

در حال حاضر و پس از گذشت چند هفته از فیلم دوم ، دراکولا با دخترش ماویس و دامادی جانی کار خود را در هتل انجام می دهد. دراک افسرده است که از زمان مرگ همسرش مارتا با وجود تلاش برای ملاقات با کسی ، تنها مانده است. Mavis با برداشت غلط از این مسئله به عنوان استرس ناشی از کار زیاد ، یک سفر دریایی برای خود تعیین می کند تا همه آنها بتوانند استراحت کنند و بیشتر وقت خانواده را در کنار هم بگذرانند. دراکولا ، جانی ، ماویس ، دنیس و مهمانان هتل سوار کشتی تفریحی به نام Legacy می شوند. دراکولا کاپیتان انسانی کشتی ، اریککا را می بیند و بلافاصله به جان او می افتد ، چیزی که فکر می کرد غیرممکن است زیرا او قبلاً “zinged” کرده بود.

اریککا به یک اتاق خصوصی و مخفی در طبقه پایین می رود که در آنجا با ابراهیم ون هلسینگ ، مخفیانه پدربزرگش دیدار می کند. ون هلسینگ برای جلوگیری از مرگ ، بدن خود را تقریباً مکانیزه کرده و برنامه ای برای از بین بردن همه هیولاها دارد: با ورود کشتی به شهر گمشده آتلانتیس ، او از یک ابزار تخریب در ویرانه های آتلانتیس استفاده خواهد کرد. ون هلسینگ به اریککا قول می دهد که از قبل دراکولا را ترور نکند ، اما به هر حال تلاش های ناموفق مکرر را برای این کار انجام می دهد. دوستان دراکولا شکایت اریککا را از ناتوانی وی در گرفتن او می شنوند و این را به عنوان نشانه محبت سو mis تعبیر می کنند. دراکولا عصبی از اریککا قرار ملاقات می گیرد و او می پذیرد زیرا این موقعیت را فرصتی دیگر برای کشتن او می داند. در حالی که آنها در یک جزیره متروک مشغول ناهار خوردن هستند ، بعد از اینکه از گذشته یکدیگر مطلع شدند ، اریککا به طور غیر منتظره عاشق Drac می شود.

ماویس کشف کرد که دراکولا به اریککا علاقه مند است و به انگیزه های اریککا مشکوک می شود. کشتی تفریحی به آتلانتیس می رسد که به کازینو تبدیل شده است. دراکولا تصمیم می گیرد واقعیت را در مورد اریککا به ماویس بگوید اما با دیدن ورود اریککا به یک دخمه زیرزمینی حواسش پرت می شود. دراک او را دنبال می کند ، ماویس چندان عقب نیست و می فهمد که اریککا به دنبال “میراث خانوادگی” است. او با کمک دراکولا از تله های انفجاری اطراف جسم فرار می کند و فرار می کند. ماویس از راه می رسد و با آنها روبرو می شود و دراکولا اعتراف می کند که با اریککا “زینک” کرده و متعجب و گیج ماویس است. بعد از اینکه به اریککا گفتند “زینگ” چیست ، او احساسات عاشقانه دراکولا را رد می کند و دراکولا را دلگیر می کند.

اریککا که پشیمان است ، شی Van را به ون هلسینگ – ابزار نابودی – می دهد و او در یک مهمانی رقص برای هیولاها دام می اندازد. ماویس با توجه به اینکه دراکولا هنوز در مورد اریککا افسرده است ، از جانی مشاوره می گیرد و به پدرش می گوید که با اریککا صحبت کند و اعتراف می کند که او از ترک او ترسیده است و این ترس دراک را برطرف می کند. ون هلسینگ خود را نشان می دهد و دی جی را از خود دور می کند و اریککا غمگین مجبور می شود فاش کند که او نوه بزرگ او است. ون هلسینگ از Instrument of Destruction رونمایی می کند که موردی برای یک نت نت است و آهنگی را پخش می کند که یک کراکن دوستانه را که در نزدیکی جزیره زندگی می کند برای حمله به هیولاها هدایت می کند. دراکولا سعی می کند کراکن را متوقف کند ، اما مصدوم می شود. اریککا دراکولا را از کراکن نجات می دهد و با اعتراف به عشق خود به دراک ، از پدربزرگ بزرگش درخواست می کند تا جلوی تخریب را بگیرد. این باعث عصبانیت ون هلسینگ می شود و او به هر دو حمله می کند.

برای آرامش بخشیدن به کراکن ، جانی یک کیت قابل حمل دی جی را باز می کند و آهنگ های مثبت (“خوب لرزش ها” و “نگران نباش ، شاد باش”) را اجرا می کند تا آهنگ ون هلسینگ را ضرب کند. با پخش “ماکارنا” ، کراکن برای همیشه آرام و شاد است. وان هلسینگ نمی تواند مقابله با آهنگ را شروع کند ، زیرا همه شروع به رقصیدن می کنند ، از جمله صفحه موسیقی ، که در طی مراحل خود را به قطعات تبدیل می کند. وقتی ون هلسینگ نیز می رقصد ، به طور تصادفی می لغزد و می افتد ، اما دراکولا او را نجات می دهد. وان هلسینگ که تحت تأثیر این عمل مهربانی قرار گرفته است ، از هیولاها عذرخواهی می کند و قبل از اینکه آنها را پس بفرستد ، به همه استرداد کامل سفر دریایی را می دهد.

بازگشت به هتل ترانسیلوانیا ، دراکولا از اریککا خواستگاری می کند ، که قبل از پذیرش در سوال لکنت می کند.

بیشتر کمتر