انیمیشن نارتو 2؛ افسانه ی سنگ گلل

انیمیشن نارتو 2؛ افسانه ی سنگ گلل
Naruto the movie 2: legend of the Stone of Gelel

ناروتو: رویایی که برای رسیدن به آن باید از دوستانت بگذری به درد نمی خورد!

کارگردان: Hirotsugu Kawasaki
نویسنده: Hirotsugu Kawasaki , Yuka Miyata , Masashi Kishimoto
تهیه کننده: Hirotsugu Kawasaki
سال تولید: 2005
نوع: سینمایی
مدت زمان: 1 ساعت

داستان کامل

در یک ساحل متروک ، نبردی شبانه بین نینجاهای شن و ماسه و رزمندگان زره پوش بزرگ ، ربات مانند درگرفته است. گارا و گروه نینجا های شن و ماسه برتری خود را بدست می آورند و هنگامی که رزمندگان باقیمانده شروع به عقب نشینی به داخل اقیانوس می کنند ، آنها شب را با شلیک گلوله های جنگی بزرگ نشان می دهند که یک کشتی جنگی بزرگ است که درست در خارج از مرز منتظر است.

در همین حال ، ناروتو اوزوماکی ، شیکامارو نارا و ساکورا هارونو در حال انجام مأموریت برای بازیابی یک حیوان خانگی حیوان خانگی گمشده هستند که توسط آنها نیز توسط جنگجویان زره پوش و همچنین یک شوالیه مرموز به نام تموجین مورد حمله قرار می گیرند. پس از یک نبرد کوتاه ، هر دو Temujin و Naruto در یک صخره نزدیک منفجر می شوند. شیکامارو و ساکورا به لبه می دوند تا ببینند آیا می توانند دوست خود را دریابند ، که ناگهان یک ماشین عظیم ، مانند یک کلیسای جامع غول پیکر در حال حرکت ، جنگل را شخم می زند و خیلی دور استراحت می کند.

ناروتو و تموجین از خواب بیدار می شوند تا خود را در کاروان در حال حرکت به رهبری کاهیکو و امینا ببینند. خوشبختانه سر و صدا ، نروگوئی ، از سقوط جان سالم به در برد و به شدت ناراحت تموجین شد تا ناراحتی کهیکو را که ناروتو کشف کرد شخصی است که دستور ماموریت داده است. شیکامارو در حال بررسی کلیسای جامع و کشف اتاقی پر از غلاف حاوی انسان است. او شاهد است که به نظر می رسد دو نفر ، کمینا و همکاران رانکه در Temujin ، غلافهایی را فعال می کنند که به نظر می رسد از انسانها برای قرار دادن روح بر روی هر بدن زره پوش و سرباز استفاده می کنند.

تموجین کاروان را ترک می کند تا با ناروتو در حال حرکت به قسمت خودش برگردد. Temujin هنگام بازگشت به کلیسای جامع ، ناروتو را به شخصی به نام استاد هایدو معرفی می کند. هایدو ناروتو و تموجین را در مورد سنگ ژلل ، یک ماده معدنی قدرتمند و مرموز کنترل کاروان مسافرتی که قبیله نابود شده آن را از دست داد ، مطلع می کند. هایدو قصد دارد سنگ را بدست آورد تا دنیا را در آرامش بسازد. ناروتو و تموجین به ساحل می روند ، جایی که گارا رانکه را شکست می دهد و کامینا فرار می کند ، در حالی که شیکامارو و ساکورا کاهیکو را از دست فوگی نجات می دهند. Temujin قبل از اینکه شیکامارو او را مهار کند و با دیگران جمع شود خاطرات گذشته خود را به یاد می آورد. آنها با تموجین بازجویی می کنند ، اما او و کهیکو کاروان را ترک می کنند. در معدن Gelel ، ناروتو و دوستانش به خاطر فدا کردن هرکسی با هایدو مقابله می کنند. در حالی که هایدو و ناروتو در زیر آسانسور سکو Kahiko و Temujin را تعقیب می کنند ، Shikamaru ، Sakura و Kankuro Kamina و Fugai را شکست می دهند. در اتاق مهر و موم ، هایدو به Temujin اطلاع می دهد كه پدر و مادرش را كشته است. پس از تخریب سنگ Teumjin ، هایدو سعی می کند با استفاده از قدرت واقعی خود او را بکشد ، اما سربازان فداکار برای نجات Temujin توبه می رسند. همانطور که ناروتو از Rasengan سبز و نارنجی (sphere 丸 ، کره مارپیچ روشن ، مانگای انگلیسی: “Spiral Chakra Sphere”) برای تخریب سنگ و شکست دادن هایدو ، ناروتو ، تموجین و کاهیکو استفاده می کند که کنترل مین از دست می رود. Temujin از سوراخ Space-Time برای از بین بردن مین استفاده می کند و ناروتو او را نجات می دهد.

بیشتر کمتر