انیمیشن ملکه برفی ۳: آتش و یخ

انیمیشن ملکه برفی ۳: آتش و یخ
The Snow Queen 3: Fire and Ice

گردا هنوز آرزویی ناتمام دارد که والدین خود را که زمانی توسط باد شمال از آنها گرفته شده است پیدا کند و سرانجام خانواده را به هم پیوند دهد.

کارگردان: Aleksey Tsitsilin
نویسنده: Aleksey Tsitsilin , Vladimir Nikolaev , Alexey Zamyslov , Andrey Korenkov
تهیه کننده: Yuri Moskvin , Vladimir Nikolaev
سال تولید: 2016
نوع: سینمایی
مدت زمان: 1 ساعت

داستان کامل

این فیلم درباره اهمیت خانواده و کمک است. گردا هنوز آرزویی ناتمام دارد که والدین خود را که زمانی توسط باد شمال از آنها گرفته شده است پیدا کند و سرانجام خانواده را به هم پیوند دهد. دزد دریایی خستگی ناپذیر آلفیدا ، ترول خنده دار اورم و همراه خزدار او ، راسو لوتا به او کمک می کنند تا به آرزوی خود برسد. چندین سال از وقایع فیلم های ملکه برفی و ملکه برفی 2: جادوی آینه یخی می گذرد. کای و Gerda قهرمان ملی هستند و به طور منظم داستان چگونگی شکست دادن ملکه برف را تعریف می کنند. کای و گردا از سرگردی خسته شده اند و به دیدار اورم می روند. آنها به همراه آلفیدا به سرزمین ترول ها می روند. اورم آنها را به یک پسر خوش روح به نام رولان معرفی می کند. او یک اسپانیایی است که پژوهشگر افسانه های شهری است.

دزدان دریایی که توسط رئیس بانوی دزد دریایی فرماندهی می شوند ، بانک یک شهر کوچک ساحلی را سرقت کرده اند. فقط یک مرد در برابر آنها مقاومت کرد که ملقب به Rollan the Legend بود. خلع سلاح او ، بانوی رئیس دزدان دریایی کتاب “افسانه های ترول ها” را به او هدیه داد. رولان داستان هایی با عظمت بزرگ و طناب کشی های گردا را به همراه نسخه خودش می چرخاند. گردا بیان می کند که چگونه ملکه برفی را به طور تصادفی شکست داد. این باعث ناراحتی کای شد زیرا آنها قبلاً پیمانی بسته اند که دیگر هرگز آن داستان را فاش نخواهند کرد و به گذشته خود نخواهند پرداخت. رولان با حیرت از حقیقت فاصله می گیرد در حالی که کای نزاع می کند و با آلفیدا دور می شود. رولان هنگامی که چیزی را با حقیقت بیشتری بیان می کند ، به هوش خود برمی گردد. رولان داستان سنگ آرزو را برای Gerda تعریف می کند – مصنوعی که طبق افسانه ها می تواند هر خواسته ای را برآورده کند و در غارهای ممنوعه زیر دریاچه گائو واقع شده است.

پس از آن آنها به دنبال مصنوع هستند. آنها به غارهای ممنوع ترول می روند. این جفت به داخل یک محفظه زیرزمینی که توسط روبات ها محافظت می شود می افتند. آنها از حملات فرار می کنند و مسیر خود را به محل استراحت سنگ Wishing Stone پیدا می کنند. فقط پس از رسیدن به مقصد ، آنها می فهمند كه این سنگ از دو قسمت جادویی تشكیل شده است: سنگ آتش و یخ. با این حال ، هنگامی که آن را از پایه آن جدا کردند ، دریاچه شروع به حباب زدن با گدازه می کند. حوادث آب و هوایی وقتی اتفاق می افتد که با آزادسازی این نیروها متوجه شوند ، عاملان یک فاجعه جهانی می شوند. آنها باید قطار یخی را به کتابخانه بسازند تا بداند چگونه خلوص گوهرها را خنثی می کند. از آن لحظه به بعد همه چیز طبق برنامه اولیه پیش نمی رود. پادشاه ترول آروگ شروع به شکار آنها می کند. گردا باید بتواند نیروهای قدرتمند عناصر جادویی را رام کند و خانواده اش را بازگرداند.

بیشتر کمتر