انیمیشن شگفت انگیزان 1

انیمیشن شگفت انگیزان 1
the Incredible

خانواده‌ی پار که در واقع ابر قهرمان هستند و به خاطر قوانین دولت و شکایات برخی از مردم باید همانند انسان‌های معمولی زندگی کنند اما بعد از اتفاقاتی مجبورند که در جنگ با رباتی بزرگ دوباره به بازی برگردند تا جان مردم را نجات دهند و ربات را از بین ببرند.

کارگردان: Brad Bird
نویسنده: Brad Bird
تهیه کننده: John Walker
سال تولید: 2004
نوع: سینمایی
مدت زمان: 1 ساعت

ویدئوها

تیزر انیمیشن

داستان کامل

در دهه 1950 ، افکار عمومی به دلیل خسارت جانبی ناشی از نبردهای جنایتی ، علیه ابرقهرمانان روی می آورند. پس از چندین پرونده قضایی ، دولت برنامه جابجایی ابرقهرمانان را آغاز می کند ، که “supers” را مجبور می کند تا به طور دائمی به هویت مخفی خود پایبند باشند و از سو their استفاده های خود دست بکشند. پانزده سال بعد ، مدتی در اواسط دهه 1960 ، باب و هلن پار – که قبلاً به آنها آقای باور نکردنی و الاستیگیرل می گفتند – و فرزندانشان ، ویولت ، داش و نوزاد جک جک ، یک خانواده حومه ای هستند که در متروویل زندگی می کنند. باب اگرچه عاشق خانواده اش است ، اما از زندگی روزمره زندگی در حومه شهر و یک کار یقه سفید ناراحت است. باب همراه با بهترین دوست خود ، لوسیوس بست ، که قبلاً به او فروزون می گفتند ، گاه گاهی “روزهای شکوه” را با مهتاب به عنوان یک فرد هوشیار زنده می کند.

یک روز ، باب و لوسیوس پس از کشف اینکه یکی از دوستانش سیمون جی پالادینو ، که قبلاً او را Gazerbeam می نامیدند ، مفقود است ، نزدیک است در طول فعالیتهای مهتاب گرفتار شوند. روز بعد ، پس از آنکه ناظر وی مانع از جنجال کشیدن شد ، باب از کوره در رفته و با استفاده از قدرت فوق بشری خود به طور تصادفی او را زخمی می کند و در نتیجه او را اخراج می کند. باب در بازگشت به خانه ، یک پیام ویدئویی از زنی به نام میراژ دریافت می کند که به او ماموریتی پرداخت می کند تا یک روبات نظامی وحشی و سه پایه مانند ، Omnidroid را در جزیره دور افتاده Nomanisan نابود کند. باب به این جزیره سفر می کند ، جایی که با فریب ربات برای از بین بردن منبع تغذیه خودش ، نبرد می کند و از کار می افتد. باب عمل و دستمزد بالاتر را جوان کننده می داند. او روابط خود را با خانواده بهبود می بخشد و در حالی که منتظر تعیین تکلیف دیگری از میراژ طی دو ماه آینده است ، تمرینات بدنی سخت را آغاز می کند. او با یافتن پارگی در لباس فوق العاده خود ، برای اصلاح این مشکل به دیدار Edna Mode طراح لباس ابرقهرمانان می رود. با فرض اینکه هلن می داند باب چه کاری انجام می دهد ، ادنا برای بقیه اعضای خانواده نیز کت و شلوار درست می کند.

باب که بار دیگر به دنبال Nomanisan است ، باب کشف می کند که میراژ در حال کار برای بادی پاین است ، یک هوادار سابق ناراضی که او را به عنوان یار خود رد کرده بود و اکنون به یک مخترع بی رحم و فروشنده اسلحه ثروتمند تحت سندرم مستعار تبدیل شده است. باب پس از فرار از خشم سندرم ، اسکلت Gazerbeam را در یک غار پیدا می کند ، در حالی که انعکاس آن به سمت نوشته ای روی دیوار است: KRONOS. باب از این کلمه برای مخفی نگه داشتن رایانه سندرم استفاده می کند و می فهمد که سندرم با استخدام ابرقهرمانان مختلف مانند Gazerbeam برای مبارزه با آن ، باعث نابودی Omnidroid شده است و در این راه آنها را می کشد. سندرم قصد دارد Omnidroid کامل را به Metroville بفرستد ، جایی که او مخفیانه کنترل های آن را دستکاری می کند تا در ملا public عام آن را شکست دهد ، و خودش “قهرمان” شود. او بعداً اختراعات خود را می فروشد تا همه بتوانند “فوق العاده” شوند و ابرقهرمانان واقعی را بی فایده کنند.

هلن به ادنا سر می زند و می آموزد که باب چه حوصله ای داشته است. او یک چراغ راهنما Edna تعبیه شده در لباس ها را برای یافتن باب فعال می کند ، و ناخواسته باعث می شود که او هنگام نفوذ به پایگاه سندرم دستگیر شود. الاستیگیرل برای سفر به نومانیسان یک هواپیمای خصوصی را قرض می گیرد. او می فهمد که ویولت و داش دور شده اند و جک-جک را با پرستار کودک کاری ترک کرده اند. انتقال های رادیویی هلن توسط سندرم انجام می شود و او موشک های ضد هوایی را برای سرنگونی او می فرستد. هواپیما نابود شده است ، اما هلن و بچه ها زنده می مانند و از قدرت خود برای رسیدن به جزیره استفاده می کنند. هلن به قاعده نفوذ کرده و نقشه سندرم را کشف می کند. میراژ که از بی تفاوتی سندرم در هنگام تهدید زندگی او ناراضی بود ، باب را آزاد کرده و او را از زنده ماندن خانواده اش آگاه می کند. هلن می رسد و با باب برای یافتن فرزندانشان مسابقه می دهد. نگهبانان سندرم داش و ویولت را تعقیب می کنند ، آنها قبل از اینکه با پدر و مادرشان جمع شوند با قدرت خود را از بین می برند. سندرم همه آنها را اسیر می کند و خانواده را در حبس خود نگه می دارد در حالی که او موشک حمل کننده Omnidroid را به Metroville دنبال می کند.

Incredibles با کمک میراژ با موشک دیگری به Metroville فرار می کنند. Omnidroid به دلیل هوش مصنوعی پیشرفته ، سندرم را تهدیدی برای خود می داند و از راه دور مچ دست سندرم را شلیک می کند و او را قادر به کنترل آن نمی کند و بیهوش می کند. Incredibles و Lucius با هم با Omnidroid می جنگند. هلن کنترل از راه دور را بدست می آورد و به باب اجازه می دهد تا از یکی از پنجه های ربات برای از بین بردن منبع تغذیه آن استفاده کند. با بازگشت به خانه ، باورنکردنی ها سندرم را پیدا می کنند که قصد دارد جک-جک را بدزدد و به دلیل انتقام جویی ، او را به عنوان یار شخصی خود پرورش دهد. همانطور که سندرم به سمت جت خود پرواز می کند ، ابرقدرت های خود جک-جک آشکار می شود و او در هوا از سندرم فرار می کند. هلن جک-جک را می گیرد و باب هنگام سوار شدن ماشینش را به سمت هواپیمای سندرم پرتاب می کند. سندرم توسط شنل خود به توربین جت مکیده شده و هواپیما منفجر می شود.

سه ماه بعد ، باورنکردنی ها شاهد ورود ابرشرق Underminer هستند. آنها ماسک ابرقهرمانی خود را می پوشند ، آماده هستند تا در کنار یکدیگر به عنوان یک خانواده با تهدید جدید روبرو شوند.

بیشتر کمتر