انیمیشن زمین قبل از زمان ۲ ؛ ماجراهای دره بزرگ

انیمیشن زمین قبل از زمان ۲ ؛ ماجراهای دره بزرگ
The Land Before Time II: The Great Valley Adventure

در دره تمشک زندگی دایناسورهای علفخوار به آرامی می‌گذرد تا اینکه 2 دایناسور سارق وارد دره شده و اقدام به ربودن تخم دایناسورها می‌کنند اما بچه‌ها می‌فهمند و...

کارگردان: Roy Allen Smith
نویسنده: Dev Ross , John Ludin , John Loy
تهیه کننده: Nelson Shin , Zahra Dowlatabadi , Roy Allen Smith
سال تولید: 1994
نوع: سینمایی
مدت زمان: 1 ساعت

ویدئوها

تیزر انیمیشن

داستان کامل

Littlefoot ، Cera ، Ducky ، Petrie و Spike زیر چشمان مراقب خانواده هایشان زندگی بی دغدغه ای را در دره بزرگ تجربه می کنند. یک روز ، این باند سعی می کند برای بازی به چمن های پناهگاه برود ، اما در ماسه غرق اطراف آن فرود می آید. بزرگترها آنها را نجات می دهند و برای بی احتیاطی آنها را تنبیه می كنند. شب بعد ، بچه ها جلسه ای مخفی دارند و تصمیم می گیرند با ورود به Mysterious Beyond ، مکانی خارج از دره که شارپیت ساکن است ، رشادت و بلوغ خود را ثابت کنند. قبل از عزیمت آنها متوجه دو تخم مرغ انداز به نام اوزی و اشتروت می شوند که تخم مرغ مادر لانه داکی را می دزدند. بچه ها متجاوزان رازآلود مرموز را تعقیب می کنند. زمین لغزش متعاقب آن به دیوار بزرگی که دره را احاطه کرده و از آن در برابر Sharpteeth محافظت می کند آسیب می رساند و تخم مرغ سرقت شده با خیال راحت به لانه برمی گردد ، اما گروه در آشفتگی متوجه این موضوع نمی شوند.

در Mysterious Beyond ، گروه تخم مرغ بزرگتر دیگری را کشف می کنند و آن را با اصل اشتباه می گیرند. این باند تخم مرغ را به داخل دره منتقل می کند و علی رغم یافتن تخم مرغ اصلی در لانه داکی ، تصمیم می گیرند آن را تخلیه کنند. باند متوجه نمی شود که از لانه دیگری است. در نهایت تخم تخم می زند و یک کودک شارپتوس را نشان می دهد. اگرچه دوستان Littlefoot ترسیده اند ، Littlefoot به سرعت متوجه می شود که کودک Sharptooth هنوز خطرناک نیست و تصمیم می گیرد “Chomper” تازه تعمید گرفته را به عنوان پدر و مادر خود پرورش دهد. ثابت می شود که این کار دشوار است چون چامپر گیاهخوار نیست و Littlefoot هیچ تجربه ای در تربیت کودک ندارد. به نظر می رسد اوزی و اشتروت انتقام این گروه را به دلیل خنثی سازی سرقت قبلی خود گرفته اند ، اما توسط سایه بزرگ Chomper که آنها را با Sharptooth بزرگسال اشتباه می گیرند ، رانده می شوند. بقیه اعضای باند با چامپر ملاقات می کنند و او را به عنوان بخشی از گروه قبول می کنند تا اینکه او به طور تصادفی سرا را با گرسنگی گاز می گیرد. واکنش تکان دهنده زانو در این گروه باعث می شود اشک چمپر از بین برود. دیگران او را به کوه سیگاری می کشند ، جایی که اوزی و استروت بار دیگر تلاش می کنند به کودکان حمله کنند ، اما وقتی فوران کوه آنها را به شدت سقوط می کند ، آنها را متوقف می کنند. پس از فرار گروه ، آنها با دو Sharpteeth بزرگسال روبرو می شوند که موفق شده اند از دهانه دیوار بزرگ وارد دره شوند. کل جمعیت دره بزرگ ، Sharpteeth را رانده و بچه ها آن را به خانواده های خود باز می گردانند ، اما چامپر احساس می کند کنار گذاشته شده و دوباره فرار می کند.

بزرگسالان در مورد چگونگی ورود Sharpteeth به دره سireال می کنند و باعث می شود بچه ها درباره وقایع منجر به رانش زمین توضیح دهند. بزرگترها به راه افتادند تا طرحی را برای بستن روزنه برای همیشه تنظیم کنند و به بچه ها بگویند عقب بمانند. Littlefoot برای یافتن Chomper به جنگل می دود. پس از پیدا کردن او ، آنها توسط دو Sharpteeth تعقیب و گوشه گیری می شوند. چمپر به سمت آنها غرش می کند ، و آنها او را به عنوان پسر خود می شناسند و با او می روند. Littlefoot سپس توسط اوزی و استروت ربوده می شود ، آنها قصد دارند او را از دیوار بزرگ دور بیندازند. چمپر فریاد Littlefoot را می شنود و والدین خود را به محل Littlefoot هدایت می کند. والدین چمپر ، چامپر را از تلاش برای مداخله نجات می دهند و ناخواسته با تعقیب اوزی و استروت به Mysterious Beyond همان کار را برای Littlefoot انجام می دهند. Littlefoot هنگام پیگیری پدر و مادرش ، از Chomper خداحافظی می کند و او برای کمک به بزرگسالان در مهر و موم کردن ورودی بین دره و مرموز آن طرف ، به دره برمی گردد. Littlefoot به دنبال تجربیات خود ، به پدربزرگ و مادربزرگ خود می گوید که جوان بودن به هر حال خیلی بد نیست ، اما تصمیم می گیرد که او همچنان چشم به راه بزرگ شدن است.

بیشتر کمتر