انیمیشن آستریکس در آمریکا

انیمیشن آستریکس در آمریکا
Asterix in America

سزار میخواهد سرزمین‌های دیگر را نیز به تصرف خود درآورد اما مردمی هستند که در برابر حملات او مقاومت میکنند. او سعی میکند مردم شهر گل را از پا در بیاورد...

کارگردان: Gerhard Hahn
نویسنده: Thomas Platt , Gerhard Hahn , Albert Aderzo , Pierre Tchernia , René Goscinny
تهیه کننده: Jürgen Wohlrabe
سال تولید: 1995
نوع: مجموعه
مدت زمان: 1 ساعت

داستان کامل

پس از اینکه دهکده شورشی گالس ارتش دیگری از رومیان را شکست داد ، جولیوس سزار با اعلام خبر پیروزی آنها در حضور سناتورهای خود ، با خجالت روبرو می شود. با عصبانیت ، او تصمیم می گیرد که روستا باید از معجون جادویی که قدرت فوق العاده انسانی به آنها می دهد ، قطع شود. سزار به لوکولوس ، یک مرد وفادار وفادار ، دستور می دهد که دروید گتافیکس را ربوده و او را از لبه دنیا بفرستد. به دنبال یک درگیری دیگر در میان اهالی روستا ، آنیگیگیکس به طور تصادفی دیگ معجونی را که گتافیکس درست می کرد ریخت. اگرچه مقدار کمی باقی مانده است ، گتافیکس مجبور می شود مواد اولیه را برای تولید بیشتر پیدا کند و Dogmatix او را همراهی کند. لوکولوس با بهره گیری از این مسئله وانمود می کند که یک دورید است تا وی را به دام بیندازد ، پس از آن هم او و هم داگماتیکس را به داخل یک گالی رومی می آورد. آستریکس و اوبلیکس ، به او کمک می کنند تا از معجون ماهی بگیرد ، او را متوجه می کنند و او را از طریق اقیانوس اطلس دنبال می کنند.

علی رغم از دست دادن گالی در یک طوفان ، یک دلفین به آنها کمک می کند تا پس از پیوستن دوباره آنها به Dogmatix ، آن را ردیابی کنند. رومی ها با رسیدن به خط ساحلی شرقی آمریکای شمالی ، که آنها آن را به عنوان لبه جهان اشتباه می گیرند ، منجنیق گتافیکس را به ساحل می رسانند و در حالی که Asterix ، Obelix و Dogmatix به زمین می آیند ، قایق خود را نابود می کنند. لوکولوس با خوشحالی به خانه بازگشت و خبر خوب را به سزار اطلاع داد. با دیدن اینکه در غرب غرب زمین بیشتری وجود دارد ، آستریکس و اوبلیکس به آمریکای شمالی می روند و منطقه گتافیکس را کشف می کنند. این گروه با فرا رسیدن شب اردو می زنند و تعدادی بوقلمون بومی را برای تهیه یک وعده غذایی تسخیر می کنند. صبح ، در حالی که اوبلیکس قصد شکار بوقلمون ها را ندارد ، آستریکس توسط قبیله ای از بومیان آمریکا اسیر شده و به دهکده آنها منتقل می شود. او به سرعت خود را در كنار گتافيكس كه به يك ميله بسته شده است ، نشان مي دهد كه رومي ها او را در كلاه مرد پزشكي قبيله منجمد كردند ، در كنار مشاهده اش كه جهان گرد است نه صاف.

وقتی اوبلیکس کشف کرد آستریکس گم شده است ، او شروع به جستجوی او می کند. جستجوی او او را به سمت نجات مینیوهوها ، دختر رئیس بومی آمریکایی ، از لگدمال بیسون سوق می دهد. اوبلیکس که به روستای خود آورده شد ، با تحت تأثیر قرار دادن رئیس رئیس با قدرت خود ، آستریکس و گتافیکس را نجات می دهد. در آن شب ، او ، آستریکس و گتافیکس با آداب و رسوم عصر قبیله شرکت می کنند. Getafix به سرعت با جادوی خود پزشکی انسان را در مقابل قبیله تحقیر می کند ، و به مینیوهوها مقداری معجون جادویی می دهد تا بتواند او را به خاطر خیس کردنش با یک ترفند ارزان مجازات کند. در آن شب ، پزشک پزشکی به بهانه ارائه صلح از این گروه دیدار می کند تا فقط آنها را با توهم زا در لوله از بین ببرد و گتافیکس را ربود. روز بعد ، اوبلیکس در فراموشی ناشی از دارو بیدار می شود ، و آستریکس مجبور می شود Getafix را خودش پیدا کند. او پس از اینکه پزشک پزشکی سعی کرد او را مجبور به ترک دستور معجون جادویی کند ، سریعاً Getafix را پیدا و نجات می دهد.

بعد از اینکه مینیوهوها اوبلیکس را از بیماری او معالجه کرد ، گروه با قبیله خداحافظی کرده و به گال بازگشتند. پس از بازگشت به خانه ، گروه دریافتند که رومی ها پس از پایان معجون جادویی ، روستا را تحت فشار قرار دادند. با یافتن همه موارد به جز Cacofonix دستگیر شده و قرار است توسط سزار و لوكولوس به رم برده شود ، گتافیكس معجون جادویی را دم كرده ، و به آستریكس و اوبلیكس دو عدد پیاله برای روستاییان می دهد. دزدکی وارد یک اردوگاه رومی که در لباس سربازان رومی مبدل شده است ، این زوج معجون خود را برای هم نوعان گال تأمین می کنند و پس از آن اقدام به زباله دانی اردوگاه می کنند. لوکولوس توسط پلنگ حیوان خانگی سزار خود خورده می شود ، در حالی که شاهنشاه با احتیاط فرار می کند و به خانه بازمی گردد. در حالی که اهالی روستا یک جشن جشنی برپا می کنند ، گروه قبل از آموزش ترانه ای که قبیله بومیان آمریکا در طول اقامت خود می خواندند ، به اوبلیکس گوش می دهند که از ماجراجویی جدید او می گوید.

بیشتر کمتر