انیمیشن پایان خوش ناخوش

انیمیشن پایان خوش ناخوش
Happily n'ever after

یک آدم معمولی هم می تواند به پایان خوش داشته باشد.

کارگردان: Paul Bolger , Yvette Kaplan
نویسنده: Robert Moreland , Doug Langdale
تهیه کننده: John H. Williams
سال تولید: 2006
نوع: سینمایی
مدت زمان: 1 ساعت

داستان کامل

داستان با این ایده آغاز می شود که جادوگر تمام افسانه ها را کنترل می کند و تعادل خوب و بد را در Fairy Tale Land حفظ می کند. جادوگر با کمک دستیاران خود ، مونک متمایل و مسخره مامبو ، در حال بررسی این است که آیا تمام افسانه های تحت مراقبت او “در مسیر” قرار دارند تا پایان های خوش سنتی خود را داشته باشند. هرچند که با او ملاقات می کنیم ، جادوگر برای تعطیلات دیرهنگام عازم اسکاتلند است. او پادشاهی را به دست مونک و مامبو می گذارد.

الا دختری است که بیشتر او را سیندرلا می شناسند. او به عنوان خدمتکار در خانواده ناتنی خود زندگی می کند و اغلب آرزوی شاهزاده ای را دارد که او را از روی پاهایش پاک کند. بهترین دوست وی در قصر ، ریک ، نوکر شاهزاده است. ریک مسئولیت تحویل دعوت نامه های توپ سلطنتی به الا را بر عهده خود می گیرد. الا ریک را فقط به عنوان یک دوست می بیند ، اما ریک الا را مخفیانه دوست دارد ، گرچه او بیش از حد خونسرد و مغرور است و نمی تواند آن را بپذیرد. ریک واقعاً نمی تواند درک کند که الا از شاهزاده چه چیزهایی را دوست دارد. سه آمیگوس ریک ، سرآشپزهای طنز در آشپزخانه قصر معتقدند که ریک پرونده بدی از “حسادت شاهزاده” دارد. شاهزاده همه کارها را از طریق کتاب انجام می دهد و قصد دارد دوشیزه خود را در توپ دیدار کند.

با این حال ، همه چیز طبق برنامه ریزی در توپ پیش نمی رود. مادربزرگ شیطانی الا ، فریدا ، به لطف دستیاران ، در حین توپ شاهزاده به لانه جادوگر دسترسی پیدا می کند. او موفق می شود مونک و مامبو را بدرقه کرده و مقیاس های خوب و بد را از بین ببرد ، باعث می شود که یک سری داستان های افسانه ای اشتباه پیش بروند و پایان های ناخوشایندی داشته باشند ، از جمله اینکه جک پا به پای غول باقی مانده است اما هنوز زنده مانده است ، رومپلستیلتسکین برنده شرط بندی خود با دختر آسیاب و گرفتن کودک او ، و نابودی غیب کلاه قرمزی. او لشكری از ترول ها ، جادوگران شیطانی ، سه گرگ بزرگ بد ، غول بزرگ و رومپلستیلتسكین را به قلعه خود فرا می خواند. الا متوجه می شود و به جنگلی که در آنجا با مونک و مامبو ملاقات می کند فرار می کند. این سه نفر به دنبال یافتن شاهزاده ای که به دنبال دوشیزه خود رفته است (نمی دانند که در واقع الا بوده است) بودند امیدوارند که او فریدا را شکست دهد و روز را نجات دهد.

آنها با هم به خانه هفت کوتوله فرار می کنند. جادوگران و ترول ها به رهبری ملکه یخی به آنها حمله می کنند. هفت کوتوله ترول ها را نگه می دارند ، در حالی که آنها با کمک ریک که جاروی پرنده ای را به سرقت برده بود فرار می کنند. فریدا تصمیم می گیرد خودش دنبال الا برود. او موفق می شود او را اسیر کند و به قصر برمی گردد ، در حالی که ریک ، مونک و مامبو در تعقیب او هستند. فریدا الا را شکنجه می کند زیرا اگر داستان روند خود را ادامه می داد او با شاهزاده ازدواج می کرد در حالی که فریدا هرگز در زندگی به جایی نمی رسید. ریک ، مونک و مامبو به قلعه سر می خورند و به فریدا حمله می کنند. در طول مبارزه ، فریدا گودالی در زمین ایجاد می کند. مامبو او را ناکجاآباد می کند ، اما او از کارکنان خود استفاده می کند تا دوباره به عقب برگردد. پس از یک نبرد کوتاه ، که در آن ریک یک انفجار برای الا انجام می دهد و به خواب عمیق فرو می رود ، فریدا به طور تصادفی پورتالی ایجاد می کند. الا فریدا را عقب می زند و با مشت به پورتال می زند. ریک از طلسم بیدار می شود و او و الا بوسه می زنند و سرانجام احساسات خود را نسبت به یکدیگر اعتراف می کنند.

الا و عشق واقعی او ریک تصمیم می گیرند سرنوشت خود را در دنیایی از پایان های خوش انتخاب کنند و ازدواج کنند. Rumpelstiltskin نشان داده است که او برای مراقبت از کودک آمده است و دختر آسیاب به او اجازه می دهد به عنوان پرستار بچه در قلعه بماند. جادوگر از تعطیلات جایی برمی گردد که در مورد آنچه اتفاق افتاده در حالی که غایب بود به او نگفته اند.

در اواسط اعتبارات ، فریدا در قطب شمال به دام افتاده است که توسط مهرهای فیل احاطه شده است.

بیشتر کمتر