انیمیشن لگو ؛ بتمن؛ ابر قهرمان ها متحد می شوند

انیمیشن لگو ؛ بتمن؛ ابر قهرمان ها متحد می شوند
Lego Batman: The Movie، DC Super Heroes Unite

هیچگاه منتظر کمک دیگران نباشید بلکه روی توانایی های خود حساب کنید.

کارگردان: Jon Burton
نویسنده: Jon Burton , David A. Goodman
تهیه کننده: Jon Burton
سال تولید: 2013
نوع: مجموعه
مدت زمان: 1 ساعت

داستان کامل

بتمن و سوپرمن به LexCorp می رسند و با یک ربات غول پیکر جوکر که توسط لکس لوتر و جوکر هدایت می شود ، برخورد می کنند. شرور با استفاده از سلاح کریپتونیت ربات ، سوپرمن را تحت سلطه خود درآورده و بتمن را با یک جعبه بزرگ خرد می کنند. این فیلم به دو روز قبل ، در شهر گاتهام ، جایی که نمایش جایزه ای با حضور بهترین های شهر برگزار می شود ، چشمک می زند. در پایان لوتر جایزه “مرد سال” را به بروس وین از دست داد ، اما مراسم توسط گروهی از اشرار به رهبری جوکر قطع می شود ، که در حالی که جوکر جایزه را می دزد ، تماشاگران را سرقت می کند. در این روند ، جوکر فیلمی از خودش ارائه می دهد ، که شامل ویترین گاز خنده او است که می تواند به طور خلاصه مردم را به او پرستش کند. دزدکی بیرون ، بروس لباس بتسوئیت را می پوشد و در کنار رابین ، هارلی کوین ، ریدلر ، دو چهره ، پنگوئن و گربه زن را شکست می دهد. جوکر سعی می کند از طریق قایق موتوری فرار کند ، اما در نهایت در کارناوال نزدیک شکست می خورد. شرور در پناهندگی Arkham زندانی می شوند ، در حالی که سوپرمن برای تبریک به بتمن و رابین می آید ، که باعث ناراحتی سابق می شود.

بعداً ، با اعتقاد به اینکه گاز جوکر می تواند به وی در انتخاب رئیس جمهور كمك كند ، لوتر جوكر را با استفاده از “Deconstuctor” – یك سلاح مجهز به كریپتونیت كه اشیا black سیاه نشكننده را از بین می برد – از Arkham خارج می كند. جوکر قبل از فرار او و لوتر از زندانی سازنده برای آزادی زندانیان بیشتری استفاده می کند. بتمن و رابین به تماس اضطراری کمیساریای گوردون پاسخ می دهند و پس از تعقیب آنها در حیاط پناهگاه ، پنگوئن ، دو چهره ، هارلی ، ریدلر ، گربه زن ، بانه و Poison Ivy را جمع می کنند. بتمن سپس متوجه می شود که جوکر فرار کرده است و برخی از آجرهای متاثر از ساختار شکن را پیدا می کند که امضای انرژی را منتشر می کند.

بتمن و رابین در حالی که به یک حمله در شیمی Ace پاسخ می دادند ، فهمیدند که این کار جوکر است و به دنبال سرنخی از آنچه که او برنامه ریزی می کند ، می شود ، اما کارخانه توسط مجموعه ای از واکنش های شیمیایی انفجاری ناشی از جوکر قبل از رفتن او از بین می رود . این دو نفر توسط سوپرمن که آتش را خاموش می کند نجات می یابند ، اما بتمن از کمک وی برای مقابله با شرایط موجود خودداری می کند. بعداً ، بتمن می فهمد كه مواد شیمیایی Joker به سرقت رفته می تواند در كریپتونیت مصنوعی مخلوط شود و از رایانه داخل بات موبایل برای ردیابی امضا به مركز عملیات موبایل لوتر استفاده می كند. بتمن و رابین سوار وسیله نقلیه شده و یک قطعه کریپتونیت مصنوعی را بازیابی می کنند ، اما به دلیل تخریب Batmobile توسط Deconstructor بیرون ریخته می شوند و نمی توانند تعقیب را ادامه دهند. این جفت ارز به Batcave بازمی گردند ، غافل از اینکه کریپتونیت مصنوعی دارای یک دستگاه ردیابی در داخل است که لوتر و جوکر از آن برای یافتن آنها استفاده می کنند. شرور Batcave را نابود می کنند و با تهیه کریپتونیت واقعی توسط بتمن – که هدف آنها بود – فرار می کنند در حالی که بتمن و رابین دوباره توسط سوپرمن نجات می یابند ، که سابق با اکراه اجازه کمک به او را می دهد.

در حالی که رابین تلاش می کند آنچه را که از تجهیزات بتمن باقی مانده است نجات دهد ، او و سوپرمن به Metropolis سفر می کنند و به LexCorp نفوذ می کنند و منجر به صحنه افتتاحیه فیلم می شوند. لوتر و جوکر در ربات خود پرواز می کنند ، غافل از اینکه قهرمانان دقایقی قبل لباس ها را عوض کرده و زنده مانده اند. آنها به دنبال خائنانی می روند و در هوا با آنها می جنگند ، به چرخ دنده ربات آسیب می رسانند و منبع قدرت کریپتونیت آن را فاش می کنند ، که باعث ضعف سوپرمن می شود و باعث می شود او و بتمن در گاتهام سقوط کنند. این زوج به تالار شهر راه پیدا می کنند ، جایی که نقشه لوتر نتیجه معکوس می دهد ، زیرا افرادی که از گاز جوکر آسیب دیده اند فقط می توانند او را پرستش کنند ، همانطور که نشان داده می شود وقتی رای دهندگان به جای لوتر شروع به تشویق جوکر می کنند. سوپرمن پس از یک درگیری دیگر ، به منبع تغذیه ربات آسیب می رساند و باعث نشت مایع کریپتونیت می شود ، اما کاملاً ضعیف می ماند. رابین با یک Batmobile چند رنگ وارد می شود ، که می تواند با اثرات Deconstructor مقابله کند و او و بتمن با فریب لوتر و جوکر آنها را در اطراف گاتهام تعقیب می کنند. کریپتونیت یک چهره غول پیکر جوکر ایجاد می کند ، که از برج مراقبت توسط Martian Manhunter ، که با بقیه اعضای Justice League تماس می گیرد ، دیده می شود: Wonder Woman ، Cyborg ، Green Lantern و Flash. هنگامی که آنها برای کمک می رسند ، لوتر شکست را قبول می کند و تصمیم می گیرد قبل از اینکه قهرمانان بتوانند ربات جوکر را نابود کنند ، در اقدامی تلافی جویانه بروس وین را نابود کنند.

سوپرمن قدرت خود را بازیابی می کند و او و Wonder Woman سعی می کنند برج وین را نجات دهند ، در حالی که دیگران با روبات جوکر در بالای سر جنگ می کنند و آن را به پایین خیابان می کشند. سپس Green Lantern از حلقه Power خود برای نگهداری از تکیه گاههای برج وین استفاده می کند در حالی که Flash از مهارت ساخت سریع او برای ترمیم برج استفاده می کند ، برج را تثبیت می کند و سپس با استفاده از سرعت فوق العاده خود کریپتونیت را از روبات خارج می کند و به جت نامرئی Wonder Woman می برد ، بی حرکت گذاشتنش لوتر و جوکر دستگیر می شوند ، و کمیساریای گوردون از بتمن برای صرفه جویی در روز تشکر می کند ، که اعتراف می کند بدون کمک دوستانش نمی توانست این کار را انجام دهد و از اینکه دوستانی دارد که همیشه می تواند روی آنها حساب کند خوشحال است. در حالی که لیگ برای بازسازی Batcave آماده می شود ، Green Lantern یک چراغ از حلقه قدرت خود را برای پیروزی به فضا پرتاب می کند ، که توسط Brainiac مشاهده می شود ، “من آن را پیدا کردم”.

بیشتر کمتر