انیمیشن سوپرمن: فرزند سرخ

انیمیشن سوپرمن: فرزند سرخ
Superman: Red Son

در دوران جنگ سرد شوروی موفق میشود یک سوپر من بسازد و به کمک او در پی تسلط بر جهان است و از طرفی آمریکایی ها با کمک یک محقق علمی به نام آقای لکس در حال تلاش برای مقابله با شوروی هستند.

کارگردان: Sam Liu
نویسنده: Mark Millar , J.M. DeMatteis
تهیه کننده: James Krieg , Sam Liu , Amy McKenna
سال تولید: 2020
نوع: مجموعه
مدت زمان: 1 ساعت

ویدئوها

تیزر انیمیشن

داستان کامل

در اتحاد جماهیر شوروی در طول سال 1946 ، یک پسر جوان توسط یک باند قلدر تعقیب می شود. یک دختر جوان ، سوتلانا ، با بدرقه کردن از او دفاع می کند. او به او فهماند که قبل از نشان دادن قدرت فوق بشری و توانایی پرواز ، از امنیت خود ترسیده نبود ، بلکه قلدرها نیز ترسیده بودند. سوتلانا به پسری می گوید در صورت انتخاب خود می تواند از قدرت خود برای کمک به کشور استفاده کند.

یک دهه بعد ، در سال 1955 ، اتحاد جماهیر شوروی یک فیلم تبلیغاتی از ابرانسان بیگانه به فرماندهی ژوزف استالین ، که رسانه های آمریکایی او را “سوپرمن شوروی” لقب می دهند ، منتشر می کند. آیزنهاور ، رئیس جمهور ایالات متحده ، لکس لوتر را موظف به ایجاد اقدام متقابل علیه وی می کند. در همین حال ، سوپرمن مانع از سقوط ماهواره ای به متروپولیس می شود ، که منجر می شود همسر لکس ، لوئیس لین مصاحبه ای با او انجام دهد. او یک سند کاملاً محرمانه به او نشان می دهد که سوپرمن را به یک گولاگ مخفی (که توسط سرب محافظت می شود) هدایت می کند ، جایی که او یک سوتلانا در حال مرگ را پیدا می کند ، که در آنجا زندانی شده بود زیرا او هویت واقعی او را می دانست. سوپرمن خشمگین با استالین روبرو می شود و او را می کشد. در نتیجه ، سوپرمن رهبر جدید اتحاد جماهیر شوروی می شود و متعهد می شود که از قدرت خود برای همیشه استفاده کند و نفوذ کشور شوروی را گسترش دهد.

سوپرمن با خاتمه دادن به جنگ کره و تخریب دیوار برلین ، که قدرتهای غربی برای بازدارندگی وی ساخته اند ، آرمانهای کمونیستی را در سراسر جهان پیش می برد. او همچنین با پرنسس دایانا / زن شگفت انگیز تمیسیرا اتحاد و دوستی نزدیک برقرار می کند. در همین حال ، لوتر از یک کلون سوپرمن با نام “Superior Man” رونمایی می کند که ساخته شده از برداشت سلول های سوپرمن از ماهواره سقوط کرده و از راه دور با یک کره انرژی کار می کند قبل از اینکه آن را برای مقابله با سوپرمن ارسال کند. این دو ابر انسان با یکدیگر درگیر می شوند تا زمانی که لوتور با انرژی اضافی کلون را بیش از حد بار می کند و باعث می شود با پیشرفت جنگ تا زمانی که در نهایت فروپاشیده و منحل شود ، از بین برود. سوپرمن از اقدامات لوتر مبهوت مانده است.

در سال 1967 ، سوپرمن از حمله سایبورگ Brainiac بیگانه متوقف می شود ، وی را دوباره برنامه ریزی می کند تا مشاور او شود و از فن آوری خود برای پیشبرد کشورهای پیمان ورشو و همچنین لوبوتومی کردن مخالفان استفاده می کند. با این حال ، او قادر به جلوگیری از کوچک شدن Brainiac در شهر استالینگراد قبل از شکست دادن او نیست ، و همچنین مجبور می شود با بتمن تروریست ، بازمانده گولاگ مخفی که سوپرمن را مقصر مرگ خانواده خود می داند ، مقابله کند. بتمن Wonder Woman را می رباید و او را با Lasso of Truth متصل می کند تا سوپرمن را به دام بیندازد ، با استفاده از لامپ هایی که خورشید قرمز کریپتون را شبیه سازی می کند تا قدرت های او را خنثی کند. بتمن سوپرمن را می زند و می گذارد تا بمیرد تا اینکه Wonder Woman آزاد شود و منبع تغذیه لامپ ها را از بین ببرد و قدرت های سوپرمن را بازیابی کند. وقتی سوپرمن او را تهدید به زندانی كرد ، بتمن تصمیم به خودكشی می گیرد. Wonder Woman که از آزادی خود خسته شده بود ، ناامید از وحشیگری مرد ، سوپرمن را ترک می کند.

در ایالات متحده ، لوتر رئیس جمهور می شود و عصر جدیدی از رونق را آغاز می کند که سلطه شوروی را تهدید می کند. لوتر با یافتن سفینه و جسد سقوط کرده ابین سور ، سرهنگ هال جوردن را با کشف قدرت بی نظیر حلقه سبز رنگ موجود در بدن بیگانه ، به تشکیل سپاه سبز فانوس سپرد. در سال 1983 ، جردن حمله ای علیه سوپرمن را برعهده می گیرد ، که توسط Wonder Woman متوقف می شود ، که برای آخرین بار تلاش می کند تا درگیری را پایان دهد قبل از اینکه اعلام کند Themyscira برای همیشه برای همه مردان بسته خواهد بود. با تشویق Brainiac ، سوپرمن تصمیم می گیرد تا در کاخ سفید با لوتر مقابله کند ، فقط لوئیس را با شهر بطری استالینگراد پیدا کرد. سوپرمن به او می گوید که سالها تلاش کرده و نتوانسته است کوچک سازی شهر را معکوس کند ، اما Brainiac نشان می دهد که این فناوری همیشه در دسترس او بوده است. او فقط ترجیح داد که آن را ذکر نکند ، و سوپرمن به او دستور نداد تا روند را برگرداند. سوپرمن که متوجه خطای راه خود شده است ، ایستاده است ، اما Brainiac شهر کوچک شده را از بین می برد و با حمله ادامه می دهد ، فاش کرد که برنامه ریزی مجدد انجام نشده است و او از سوپرمن برای تسخیر این سیاره استفاده کرده است. سوپرمن و لوتر با Brainiac می جنگند و او را نابود می کنند ، اما کشتی او قرار است با شکست خود از بین برود. سوپرمن با پرواز کشتی به اعماق فضا ، ظاهراً در اثر انفجار درگذشت.

در مراسمی در مقابل ساختمان کاپیتول ، یک سوپرمن مبدل از بین جمعیت تماشا می کند که لوتر استعفای خود را از ریاست جمهوری اعلام می کند تا زمان بیشتری را با لوئیس سپری کند و کشور را به جیمز اولسن معاون رئیس جمهور تحویل دهد. لوئیس قبل از اینکه در جمع ناپدید شود نگاه اجمالی با سوپرمن دارد.

بیشتر کمتر