انیمیشن جستجو برای کملوت

انیمیشن جستجو برای کملوت
Quest for Camelot


کارگردان: Frederik Du Chau
نویسنده: Kirk De Micco , William Schifrin
تهیه کننده: Andre Clavel , Dalisa Cohen , Zahra Dowlatabadi
سال تولید: 1998
نوع: سینمایی
مدت زمان: 1 ساعت

ویدئوها

تیزر انیمیشن

داستان کامل

سر لیونل یکی از شوالیه های میز گرد است. دخترش کیلی آرزو دارد که مانند پدرش شوالیه شود. در كاملوت ، یكی از شوالیه ها ، یك لرد شرور به نام سر روبر – كه می خواهد شاه آرتور را سرنگون كند – قصد ترور او را دارد ، اما لیونل برای نجات او خود را فدا می كند ، اما توسط روبر كشته می شود ، كه پس از دفع توسط كاملوت در تبعید فرار می كند شمشیر آرتور ، Excalibur. هنگام تشییع جنازه لیونل ، آرتور به کیلی و مادرش جولیانا می گوید در صورت آمدن به کاملوت از آنها استقبال می شود. طی سالها ، کیلی خودش را آموزش می دهد تا شوالیه شود در حالی که به وظایف خود در مزرعه خانواده اش می پردازد.

یک دهه بعد ، گریفین روبر به Camelot حمله کرد و Excalibur را دزدید. شاهین حیوان خانگی مرلین آیدن به گریفین حمله می کند و باعث می شود شمشیر به جنگل ممنوع بیفتد. گریفین پس از جنگ با موجودات خار خار. روز بعد ، کیلی و جولیانا بر سر رفتن او و جستجوی خود به دنبال Excalibur با یکدیگر مشاجره می کنند. در آن شب ، روبر به خانه کایلی حمله می کند ، همه را گروگان می گیرد و از معجونی که از جادوگران خریداری کرده استفاده می کند تا جنگجویان فولادی را از دژخیمان انسانی خود و یک خروس خارپشتی که به Bladebeak معروف می شود ، ایجاد کند. او قصد دارد از جولیانا برای ورود به کاملوت استفاده کند.

کیلی پس از فرار و شنیدن مکالمات روبر و گریفین ، وارد جنگل ممنوع می شود که در آنجا با گرت ، یک زاهد نابینا و آیدن روبرو می شود و او را از دست مردان فولادی و بلیدبیک فرستاده شده توسط روبر برای گرفتن او نجات می دهد. كیلی او را متقاعد كرد تا به او كمك كند تا Excalibur را پیدا كند ، البته این باعث عدم رضایت او شد. آنها وارد کشور اژدها می شوند و با یک اژدهای دو سر خردمند به نام دوون و کورن وال روبرو می شوند که از یکدیگر متنفر هستند ، نمی توانند آتش بکشند یا پرواز کنند و می خواهند دو اژدهای فردی باشند. دوون و کورن وال پس از فرار از اژدهایان مهاجم و روبر به همراه دژخیمان خود تصمیم به پیوستن به گروه می گیرند. بعد از اینکه کیلی او را متقاعد کرد ، گرت با اکراه موافقت می کند. آنها در جنگل اردو می زنند ، جایی كه كایلی می فهمد كه گرت روزگاری پسری پایدار در كاملوت بوده و توسط یكی از اسبها كه در حال نجات از آتش سوزی بود ، كور شد. لیونل کنار گرت ایستاد ، و به او آموخت تا با شرایطش سازگار شود.

روز بعد کمربند Excalibur را در ردپایی غول پیکر پیدا می کنند. اصرار کیلی برای پرت کردن حواس گرت باعث می شود سیگنال آیدن را از دست بدهد و توسط یکی از افراد روبر زخمی می شود. کیلی از موجودات خار خار استفاده می کند تا روبر و افرادش را به دام بیندازد و گرت را در غاری دورافتاده که جادوی جنگل زخم های گرت را ترمیم می کند اسکورت می کند. در حالی که در غار بودند ، کیلی و گرت شروع به عاشق شدن می کنند. روز بعد ، این گروه به یک غار غول پیکر می روند که در آن یک قارچ سنگ مانند ، Excalibur را نگه می دارد و از آن به عنوان خلال دندان استفاده می کند. کیلی موفق به بازیابی Excalibur می شود و آنها قبل از اینکه روبر به آن دسترسی پیدا کند ، آنها فرار می کنند.

با خارج شدن از جنگل با Excalibur ، گرت تصمیم می گیرد که در جنگل بماند و در Camelot احساس ناراحتی کند. بعد از رفتن وی ، روبر قبل از پرتاب کیلی به همراه جولیانا در واگن ، کیلی را می گیرد ، Excalibur را می گیرد و آن را با بازوی راست خود فیوز می کند. دوون و کورن وال که شاهد این امر هستند ، به سرعت به سمت گرت می روند و او را متقاعد می کنند که کیلی را نجات دهد. دوون و کورن وال با همکاری مشترک برای اولین بار قادر به پرواز و تنفس آتش هستند و آنها گرت را به کاملوت پرواز می دهند. Bladebeak با مرغ دزدگیرش آشتی می کند و کیلی را از طناب هایش آزاد می کند و او به محافظان دام روبر هشدار می دهد و او و مردان فولادش را فاش می کند. گرت ، دوون و کورن وال به زودی فرا می رسند و گرت به کمک او می آید و آنها وارد قلعه می شوند در حالی که دوون و کورن وال آیدن را از چنگال گریفین نجات می دهند و گریفین را نگه می دارند.

در داخل ، آنها روبر را پیدا می کنند که می خواهد آرتور را با Excalibur بکشد ، و ابراز خوشحالی می کنند که حالا او چگونه قدرتمند شده است. کیلی و گرت مداخله می کنند و روبر را فریب می دهند تا Excalibur را به سنگ خود بازگرداند ، و باعث جادوی آن می شود تا Ruber را متلاشی کند ، مردان فولادی از جمله Bladebeak را به حالت عادی برگردانده و موقتاً دوون و کورن وال را از هم جدا می کند ، اما آنها در حالی که یکدیگر را بغل می کنند دوباره به هم می رسند. بعدها ، با بازگشت کاملوت به شکوه قبلی ، کیلی و گرت ازدواج کرده و شوالیه های میز گرد می شوند.

بیشتر کمتر