انیمیشن بتمن؛ غرایز حیوانی

انیمیشن بتمن؛ غرایز حیوانی
Batman Unlimited: Animal Instincts

قهرمانها همیشه برای نجات مردم در تلاشند و از چیزی نمیترسند.

کارگردان: Butch Lukic
نویسنده: Heath corson
تهیه کننده: Benjamin Melniker , Butch Lukic
سال تولید: 2015
نوع: مجموعه
مدت زمان: 1 ساعت

ویدئوها

تیزر انیمیشن

داستان کامل

این فیلم با اعلامیه “جدیدترین و بلندترین ساختمان” شهر گاتهام آغاز می شود ، پستانداران ساخته شده توسط پنگوئن و همچنین سیارکی به نام Midas Heart هر 77 سال یک بار از روی زمین عبور می کند و بتمن در حال گشت زنی است. با این حال ، یک گرگ رباتیک از نگهبانان سبقت می گیرد و به S.T.A.R نفوذ می کند. آزمایشگاه ها برای سرقت یک ژنراتور برق تا زمان حضور بتمن برای جلوگیری از آن ، اما گرگ دور می شود. در فروشگاه جواهرات گاتهام ، نایت وینگ (دیک گریسون) یوزپلنگ را می بیند که برخی جواهرات را شروع به سرقت می کند تا زمانی که Killer Croc به آن بپیوندد. درست زمانی که می خواهند آنجا را ترک کنند ، Flash (باری آلن) برای کمک به شما حتی در صورت رد شدن Nightwing نشان داده می شود. به او. فلش مشت مشتی را به سمت کروک پرتاب می کند ، اما کروک فکر می کند آنها غلغلک می دهند و KO Flash را از بین می برد. پس از رفتن 2 شرور ، فلش اظهار داشت که وی پس از سرقت از معدن مس ، کروک را ردیابی کرده است.

در همین حال ، یک گوریل به نام سیلوربک بانک بانک Gotham را سرقت می کند ، اما Green Arrow کیف خود را با یک پیکان پاره می کند تا میله های نقره از بین برود. نایت وینگ جرم کروک و یوزپلنگ را به بتمن گزارش می کند که آن را عجیب می داند و آلفرد او را از وقوع جنایت سیلوربک آگاه می کند. پس از مدتی جنگ ، Man-Bat ظاهر می شود و Silverback از خود با عنوان “Animalitia” یاد می کند تا اینکه بتمن برای کمک ظاهر می شود ، اما پس از آن Silverback یک ببر و خفاش رباتیک را برای تهیه پشتیبان فرا می خواند. حیوانات پرواز می کنند و بتمن نیز همین کار را می کند. گروهی از اراذل و اوباش خیابانی هنگامی که پنگوئن از آنجا عبور می کند ، یک زن و شوهر را می ترسند که مواد غذایی آنها را بدزدند و آنها نحوه راه رفتن و صحبت او را مسخره می کنند. او برخی از آجرهای سست را بر روی سر یک اراذل و اوباش می اندازد و در آن مبارزه ای را که پیروز می شود آغاز می کند. در Batcave ، رد رابین (تیم دریک) برای آموزش با 2 ربات می جنگد و بتمن در می یابد که تمام جنایات حیوانات یک حلقه کامل در اطراف پرندگان ایجاد می کند جایی که بروس وین در آن شب انتظار داشت. بروس در جلسات کمیساریای جیمز گوردون حضور یافته و ملاقات می کند ، زن خسته از زنان مسنی که از او می خواهند چاله ها را در جاده های خود برطرف کند. حضور گلادیس ویندزمیر هیچ کمکی نمی کند. او با عجیب خواندن او از اوسوالد کوبلپوت بیزاری خود را نشان می دهد ، اما به هر حال او را می آورد. پنگوئن نظرات بی ادبانه همه درباره او را استراق سمع می کند و باعث ناراحتی او می شود.

هنگامی که او برود ، بروس به الیور کوئین برخورد می کند که از او می پرسد آیا وقتی اوسوالد مراسمی را با عنوان “Bumshoot Mechanics” انجام می دهد که باعث می شود ربات ها در سطح شهر مرتکب جرم شوند ، اطلاعاتی درباره حیوانات پیدا کرده است. وی سپس دکتر کرک لنگستروم را معرفی می کند که طراحی آنها را ارائه داده است. بتمن یک دستگاه ردیابی کوچک را بیرون می کشد که الیور به سمت شلوار لانگستروم حرکت می کند و هیچ کس متوجه نمی شود. پنگوئن مراسم را با آتش بازی به پایان می رساند اما هنگام بیرون آمدن از پشت صحنه همه را با ربات ها بدرقه می کند. رد رابین با ابزار بتمن همه چیز را تماشا می کند. در Batcave ، بتمن شکافی را در باغ وحش Gotham پیدا می کند ، جایی که آنها کندورهای نادر کالیفرنیا را به نمایش می گذارند ، به این معنی که در آنجا بعدی حمله خواهند کرد. Animalitia فاضلاب ها را برای ورود به باغ وحشی که Man-Bat می شنود بتمن ، Red Robin ، Nightwing ، Green Arrow و Flash برای آنها می آیند ، می برد. بتمن به دنبال یوزپلنگ در لانه شیر می رود و با مواد منفجره از او پیشی می گیرد. گرین پیکان کروک را به درون باتلاق تمساح دنبال می کند ، جایی که هیچ یک از تیرهای او کار نمی کند تا زمانی که او از گاز خواب روی خود استفاده کند. فلش در نمایشگاه گوریل به دنبال سیلوربک می رود ، جایی که او در طناب قرار می گیرد و گوریل ها با او بازی می کنند تا جایی که او آن را با پای خود می برد. سپس او از سرعت خود استفاده می کند تا Silverback و KO او را با تشویق گوریل ها گیج کند.

نایت وینگ و رد رابین به دنبال Man-Bat به غاری پر از خفاش می روند. رد رابین او را بیدار می کند ، و او رد رابین را به آسمان می برد تا اینکه نایت وینگ او را شوکه می کند و او را به تالابی پر از فلامینگو می اندازد. Man-Bat goo Flash را تف می کند و او را به درون گودال پایتون می اندازد و شرور دیگر را آزاد می کند و همه آنها را به پرواز در می آورند. ربات ها دوباره خودنمایی می کنند و قهرمانان سعی در پایین کشیدن آنها دارند. گرین آرو با شلیک یک تیر غافلگیرکننده از یک تونل خفاش را بیرون می آورد ، نایت وینگ با استفاده از جرثقیل گرگ را با کمربند خرد می کند و فلش پس از گیر نکردن ، ببر را فریب می دهد تا به داخل ساختمان سوار شود و بشکند. آنها ربات ها را برای تجزیه و تحلیل به Batcave می برند و در آنجا می فهمند که سیم های مسی دارند که دلیل کروک در معدن مس را توضیح می دهد ، اما برای هک آنها به لانگستروم نیاز دارند. آنها همچنین در می یابند که حیوانات به جای گرفتن چیزی در 3 صحنه جرم خود چیزی باقی گذاشته اند. آنها از دستگاه ردیابی برای یافتن لانگستروم در Bumshoot Mechanics استفاده می کنند. بتمن رد رابین را پشت سر می گذارد و ربات ها را تجزیه و تحلیل می کند و فلش کشف می کند که آنها در صحنه های جنایت خود چه چیزی به جا گذاشته اند. پنگوئن در مخفیگاه Animalitia ظاهر می شود و ورود قلب Midas را به آنها اطلاع می دهد. Green Arrow به عنوان یک حواس پرتی ، یک تیر به کلاه بالایی پنگوئن می زند.

پنگوئن شلیک می کند ، اما Arrow او را با یک تیر خالصی به دام می اندازد و به او دستور می دهد تا حیوانات حمله کنند. یوزپلنگ و سیلوربک به دنبال Arrow می روند و بتمن و نایت وینگ برای مقابله با Croc و Man-Bat وارد می شوند. بتمن روی Man-Bat آویزان است اما ردیاب را روی او می بیند یعنی لنگستروم Man-Bat است. بتمن او را با دستگاه صوتی بی حس می کند. نایت وینگ با کروک مبارزه می کند ، اما پنگوئن از شبکه جدا می شود و نایت وینگ را شوکه می کند. croc Nightwing را از پنجره به بیرون پرتاب می کند ، اما فلش ساختمان را دوید و او را نجات داد. Green Arrow از انفجار در Silverback استفاده می کند و نشان می دهد که او واقعاً یک روبات است. فلش به جنگ می پیوندد ، اما پنگوئن به حیوانات دستور می دهد تا او را دنبال کنند. بتمن نشان می دهد که من-بت را دستگیر کرده است و آنها DNA او را در Batcave تجزیه و تحلیل می کنند که نشان می دهد او لانگستروم است. آنها به او سرم می دهند تا او را به مدت 3 ساعت به شکل انسانی برگرداند. لانگستروم فاش می کند که پنگوئن به او ماموریت داده است تا ربات ها را برای یک مأموریت بازیابی بسازد.

در همین حین ، Anilmalitia برای محافظت از آنها یک میله پرتو تراکتور و نیروی قرمز می سازد در حالی که قلب Midas را به گاتهام می اندازد و طلا را در مرکز قرار می دهد. قهرمانان میدان نیرو را به صورت ایستاده مشاهده می کنند و تیرآهن تراکتور را شلیک می کنند تا به بتمن اجازه دهد نقشه آنها را کشف کند. در پایان لانگستروم را قفل می کنند که پس از از بین رفتن سرم به Man-Bat بازمی گردد. بتمن و فلش از یک فرستنده استفاده می کنند که لانگستروم به او داد تا با فرکانس میدان نیرو مطابقت داشته باشد. بتمن از آن عبور می کند ، در حالی که فلش از آن عبور می کند. پنگوئن سیلوربک را به لشکری ​​از ربات های حیوانات فرستاده تا او را بیرون ببرند. بتمن از Red Robin برای برگرداندن روبات ها یک اشکال بارگذاری کرده است ، اما Man-Bat از کپسول مهار خود جدا می شود. فلش به یک پرتو می رود تا یک ژنراتور برق را بیرون بکشد و میدان نیرو را متوقف کند ، اما برخی از ببرهای روبو او را با دمهایشان گره می زنند. یکی بقیه را بیرون می آورد و Flash آن را به مولد برق می اندازد تا از آن خارج شود. سایر روبات ها پس از بارگذاری اشکال به سمت قهرمانان می روند. پنگوئن در یک غلاف فرار می کند و حیوانات را پشت سر می گذارد. رد رابین سوار من بت می شود تا به او برسد اما موفق نمی شود تا جایی که رد رابین را می بیند که نشان می دهد با نجات او به هوش آمده است. قهرمانان با ربات ها اشرار را بیرون می کشند و Red Robin و Man-Bat برای کمک به بازگرداندن Midas Heart ظاهر می شوند. Flash و Nightwing قطعات روبات را جمع آوری می کنند و از Silverback به عنوان منبع تغذیه استفاده می کنند.

بتمن قادر به معکوس کردن قلب میداس نیست ، فلش ژنراتورها را به خارج از Gotham منتقل کرده و Man-Bat قسمت های ربات را در بالای شهر می گیرد تا یک زمینه نیروی سبز ایجاد کند تا گاتهام ایمن باشد. قلب میداس با گاتهام بدون آسیب به میدان نیرو برخورد می کند و من بت برای همیشه به لانگستروم برمی گردد. اشرار به زندان منتقل می شوند و قهرمانان راه های جداگانه خود را می روند. غلاف پنگوئن یک تیر در آن دارد و باعث می شود او به قطب جنوب سقوط کند ، جایی که با پایان فیلم توسط یک دسته از پنگوئن ها تعقیب می شود.

بیشتر کمتر