انیمیشن بادام‌ زمینی‌ ها

انیمیشن بادام‌ زمینی‌ ها
The Peanuts Movie

اسنوپی بزرگترین مأموریت خود را آغاز می‌کند در حالی که او و تیمش به آسمان می‌روند تا تاریخ خود را دنبال کنند، در حالی که بهترین دوستش چارلی براون تلاش حماسی خود را برای بازگشت به عشق زندگی خود به خانه آغاز می‌کند.

کارگردان: Steve Martino
نویسنده: Craig Schulz , Bryan Schulz , Cornelius Uliano , Charles M. Schulz
تهیه کننده: Paul Feig , Bryan Schulz , Craig Schulz , Michael J. Travers , Cornelius Uliano
سال تولید: 2015
نوع: سینمایی
مدت زمان: 1 ساعت

ویدئوها

تیزر انیمیشن

داستان کامل

وقتی دختر مو قرمز قرمز به محله نقل مکان می کند ، چارلی براون شیفته او می شود ، هرچند نگران است که خطوط طولانی شکست او مانع از توجه او شود. بعد از اینکه لوسی به او گفت که باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد ، چارلی براون تصمیم می گیرد یک سری فعالیت های جدید را شروع کند به امید پیدا کردن فعالیتی که باعث شود دختربچه قرمز مو متوجه او شود.

او با کمک اسنوپی و وودستاک در نمایش استعدادهای درخشان مدرسه شرکت می کند ، اما برای کمک به خواهرش سالی اقدام خود را کنار می گذارد. چارلی براون در تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن دختران مو قرمز با مهارت های رقص خود ، برای رقص در مدرسه ثبت نام می کند و اسنوپی را می گیرد تا تمام حرکات خود را به او یاد دهد. در هنگام رقص ، چارلی براون به دلیل مهارت های خود ستایش می کند ، اما یکی از کفش هایش را می لغزد و تنظیم می کند تا سیستم آب پاش را راه بیندازد ، و باعث می شود رقص کوتاه شود و سایر دانش آموزان یک بار دیگر به او نگاه کنند.

چارلی براون برای نوشتن گزارش کتاب با دختر کوچک مو قرمز همکاری می کند. وقتی او را برای مقابله با یک بیماری خانوادگی به مدت یک هفته فراخوانند ، چارلی براون تصمیم می گیرد گزارش را به تنهایی ، در رمان جنگ و صلح در سطح دانشگاهی ، بنویسد. در همان زمان ، چارلی براون دریافت که او تنها دانش آموزی است که در یک آزمون استاندارد نمره کامل را کسب می کند. دوستانش و سایر دانش آموزان او را تبریک می گویند و محبوبیت او صعود می کند.

با این حال ، هنگامی که او برای قبول مدال در یک جلسه مدرسه می رود ، می فهمد که مقالات آزمون به طور تصادفی با یکدیگر مخلوط شده اند و در واقع متعلق به Peppermint Patty است. چارلی براون با از دست دادن تمام محبوبیت تازه پیدا شده خود ، اشتباه را فاش کرده و مدال را رد می کند. برای بدتر کردن اوضاع ، گزارش کتاب او توسط هواپیمای مدل Red Baron از بین می رود ، و او به دختر کوچک مو موی سر اعتراف می کند که باعث شده هر دو در انجام وظیفه کوتاهی کنند.

در زیرمجموعه ای ، با استفاده از ماشین تحریر ، اسنوپی رمانی درباره جنگ جهانی اول پرواز آس می نویسد ، و سعی دارد با کمک وودستاک و دوستانش ، فیفی را از شر بارون سرخ نجات دهد و از وقایع و موقعیت های مهم اطراف چارلی براون به عنوان الهام برای توسعه خود استفاده کند. داستان. او ماجراجویی خود را از نظر جسمی انجام می دهد و چندین بار در طول راه با چارلی براون و باند روبرو می شود. اسنوپی بارون سرخ را شکست می دهد و فیفی را از هواپیما نجات می دهد. وقتی لوسی خواندن را تمام می کند ، آن را گنگ می نامد ، بنابراین اسنوپی تلافی می کند و او را لیس می زند.

قبل از ترک مدرسه برای تابستان ، چارلی براون تعجب می کند وقتی دختر مو قرمز قرمز او را برای یک قلم انتخاب می کند. لینوس چارلی براون را متقاعد می کند که لازم است قبل از عزیمت دختر به تابستان ، احساس کوچکی را با او احساس کند او که به خانه اش می رود ، متوجه می شود که او در آستانه عزیمت با اتوبوس برای اردوی تابستانی است. او سعی می کند اتوبوس را تعقیب کند اما از رسیدن به آن جلوگیری می شود. درست زمانی که قصد تسلیم شدن دارد ، چارلی براون می بیند که یک بادبادک از درخت بادبادک باز می افتد. این رشته دور کمرش پیچیده می شود و با او دور می شود. دوستانش که از دیدن چارلی براون در حال پرواز بادبادک متحیر شدند ، دوستانش او را دنبال می کنند. چارلی براون با رسیدن به اتوبوس سرانجام از دختر کوچک مو قرمز می پرسد که چرا او را علی رغم ناکامی ها انتخاب کرده است. دختر مو قرمز قرمز توضیح می دهد که از خودگذشتگی و عزم او را تحسین می کند ، او را صادق ، دلسوز و دلسوز می خواند. بچه های دیگر او را به عنوان یک دوست واقعی تبریک می گویند و او را در هوا بلند می کنند.

بیشتر کمتر