دورۀ
روش تربیتی «بغل کردن و به دوش کشیدن»
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
توضیحات دوره

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

ویژگی های دوره
تمرین و مشارکت در بحث
مختص کاربر ویژه
تدوین کارگاهی و گروهی
پیش نیاز های دوره
  • درس ترکیب و ساخت انسان
  • درس هدف زندگی
اهداف و انتظارات دوره
  • مورد اول
  • مورد دوم
  • مورد سوم
سرفصل های دوره
1 مقدمه
2 به دوش کشیدن یعنی چه؟
3 حدودِ اعمال این مدل تربیتی چیست؟
4 مرید و مرادبازی، مصداق کامل شیوه به دوش کشیدن و بغل کردن
5 مساله عهده داری و تفاوت آن با بغل کردن
6 توکل و بغلی شدن
7 عجز و مساله بغلی شدن
8 به دوش کشیدن و مساله تقلید
9 عواملی که افراد را به سمت پذیرش استفاده از روش به دوش کشیدن و بغل کردن سوق می‌دهد
8 عوامل رها شدن از وابستگی و بغلی شدن